ZWROTY TOWARÓW

Odstąpienie od umowy może być złożone wyłącznie przez klienta indywidualnego (Konsumenta - nie firmę), na produkty nie wytworzone na indywidualne zamówienie. Zwrotów zamówień przez klientów biznesowych nie przyjmujemy. Jeśli wystawiono paragon lub fakturę bez numeru NIP, masz prawo zwrotu

Prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w naszym sklepie internetowym w terminie 14 dni od odebrania zamówienia przez jego adresata. Jeśli chcesz zwrócić towary, należy zgłosić nam w dowolny sposób wolę skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podana przyczyny, w podanym wyżej terminie. Akceptujemy zwroty zarówno całości i części zamówienia.

Informacje dodatkowe:

  • Koszty opakowania i odesłania zwracanych towarów ponosi Kupujący. Jeśli masz możliwość, dostarcz nam produkty osobiście do magazynu a zaoszczędzisz na wysyłce.
  • Zwracany towar powinien zostać zapakowany w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.
  •  Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Towar, który przeznaczony był do montażu i został zmontowany nie podlega zwrotowi, ponieważ klient dokonał czynności w sposób ewidentny umniejszających jego wartość. Towar po demontażu nie jest towarem nieużywanym.
  •  Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
  • Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem, więc wysłane w taki sposób zostaną zwrócone do Nadawcy na jego koszt.
  • Sklep zwraca Klientowi całą wpłaconą kwotę za towary, koszty dodatkowe płatności występujące w Sklepie oraz koszty wysyłki towarów z zamówienia do Klienta w wysokości najniższego kosztu dostępnego w Sklepie w momencie złożenia tego zamówienia, nawet jeśli Klient wybrał droższą przesyłkę, niezależnie od jej sposobu. Zwrot pieniędzy następuje do 14 dni od daty otrzymania przez Sklep Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
  • Sklep nie zwraca Klientowi kosztów odesłania towarów z zamówienia do magazynu.
  • Zwrot płatności Klientowi odbywa się w ten sam sposób, w jaki Klient dokonał wpłaty za zamówienie w Sklepie. Klient nie ponosi z tego tytułu dodatkowych kosztów.

Na pytania dotyczące zwrotów i reklamacji odpowie Dział Obsługi Klienta MebloModa.pl

Zapraszamy do kontaktu: pn. – sob 10:00 - 20:00, nd. 10:00 – 16:00
e-mail: info@meblomoda.pl
tel.: 61 894 66 06, 61 814 30 82 

 Aby pobrać formularz kliknij TUTAJ

  • KARTA-GWARANCYJNA-MebloModa
    (98.25 KiB)