Reklamacje

 

1. Klient może złożyć reklamację, jeżeli świadczenia przewidziane w umowie lub Regulaminie nie są realizowane lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami umowy lub Regulaminu.
2. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej e-mailem lub w formie pisemnej na adres siedziby MebloMody wypełniając folmularz - do pobrania poniżej.
3. MebloModa rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci i udziela odpowiedzi w formie elektronicznej lub pisemnej.
4. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z dokumentem dostawy lub uszkodzenia przesyłki podczas transportu należy:
a) zgłosić zaistniały fakt przedstawicielowi firmy kurierskiej w trakcie odbioru towaru;
b) sporządzić protokół przy udziale przedstawiciela firmy kurierskiej;
c) telefonicznie lub e-mailem powiadomić MebloModa.
5. W przypadku mebli wykonanych z litego drewna zróżnicowania w odcieniu, drobne spękania
na sękach i małe rysy są uwarunkowane naturalnie i nie są wadami jakościowymi przez co nie
podlegają reklamacji. Te odchylenia w barwie i strukturze są znakami oryginalności materiałów i
stanowią szczególny urok Państwa mebli.
6. Sklep zastrzega sobie możliwość błędów w opisach towarów, różnice w towarach wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolory, proporcje itp.) nie stanowią podstaw do reklamacji zakupionego towaru.

 Aby pobrać formularz kliknij poniżej

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY

Meble Wojtyniak
MebloModa
mkfoam KOŁO
Dekort
Szynaka
Mebin
Meble Krysiak
ProDivani
Halex Meble
Unique
Fargotex
ZAKOR
Skalik
Paged
Verikon
Bukowski
Tavolini
VERO
Tuum
Meble Klose
Remorse
Jafra
Znajdź dojazd z:do Malwowa 140 Poznań
close
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.